Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Визначено порядок розгляду звернень громадян до Нацполіції

24 січня 2018, 10:00
9373
1
Автор:
Реклама

МВС встановило єдиний порядок прийому, реєстрації та розгляду звернень громадян в органах і підрозділах Нацполіції.

Громадяни України, а також особи, які не є громадянами України та законно перебувають на її території, мають право звернутися до органів (підрозділів) поліції із зауваженнями, скаргами і пропозиціями з питань, пов'язаних з діяльністю Нацполіції, підприємств, установ та організацій, що відносяться до сфери її управління, із заявами або клопотаннями про реалізацію своїх соціально-економічних, політичних і особистих прав та законних інтересів, а також із скаргами про їх порушення.

Звертатися до органів поліції можна українською або іншою мовою, прийнятною для сторін.

Звернення від громадян можуть надходити у вигляді листів, на особистому прийомі, з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку або за допомогою засобів телефонного зв'язку через контактні центри, телефонні «гарячі лінії».

У зверненні зазначаються ПІБ, місце проживання і викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги. Письмове звернення має бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписане заявником (групою заявників) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено адресу електронної пошти, на яку може бути направлено відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку. Застосування ЕЦП при відправленні електронного звернення не вимагається.

Електронне звернення, направлене без використання електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Звернення приймаються, попередньо розглядаються і централізовано реєструються в день їх надходження, а ті, які надійшли в неробочий день і час - на наступний після нього робочий день.

Строк розгляду звернень становить не більше ніж один місяць з дня їх надходження, а ті, які не вимагають додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. Строк розгляду може бути продовжено, але загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

Звернення вважаються вирішеними, якщо розглянуто усі порушені в них питання, вжито необхідних заходів і заявникам надано обгрунтовані та вичерпні відповіді.

Порядок розгляду звернень та організації проведення особистого прийому громадян в органах і підрозділах Нацполіції затверджено наказом МВС від 15 листопада 2017 року № 930, який набирає чинності з дня офіційного опублікування.

Дія Порядку не поширюється на порядок розгляду заяв та скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції, Кодексом адміністративного судочинства, Законами «Про доступ до судових рішень», «Про запобігання корупції», «Про кримінальне провадження».

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях

Схожі новини