Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Податківці роз'яснили нюанси використання РРО при продажах через інтернет

8 червня 2016, 09:50
1221
0
Автор:
Реклама

Суб'єкти господарювання, які використовують рекламні інтернет-сторінки для продажу товарів, робіт (послуг), реєструють РРО на загальних підставах за адресою розміщення таких магазиніва у разі доставки власною кур'єрською службою можуть зареєструвати РРО на транспортний засібяким здійснюється доставка.

Про це розповіла ГФС в листі № 5295/До/99-99-22-07-03-14роз'яснюючи особливості використання РРО при реалізації товарів через інтернет.

У випадку якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар і розрахунок за такий товар був зроблений із застосуванням платіжних систем Portmone, Liqpay і інших, суб'єкт господарювання зобов'язаний видати розрахунковий документ встановленої форми (чек РРО) і відповідним чином оформленої гарантійний талон.

Оскільки споживач, використовуючи рекламні інтернет-сторінки, тільки вибирає товар або послугу, то у разі використання при реалізації товарів (послуг) РРО у чеку вказуються обов'язкові реквізити (найменування і код суб'єкта господарювання, адреса магазину і т. п.). Це дає можливість визначити, з ким зроблені розрахунки за товари, і у разі виникнення необхідності звернутися для обміну.

Крім того, у разі замовлення товару або послуги представники інтернет-магазину уточнюють з покупцем (замовником) наявність товару і кількість, а також з'ясовують форму і час оплати.

Нагадаємо, правовідносини в цій сфері регулюються Податковим кодексомЗаконами "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг" і "Про електронну комерцію".

Нова платформа від ЛИГА:ЗАКОН: повна правова картина дня, законодавство, шаблони договорів, аналітика і багато що інше, що необхідно для роботи юриста!
Спробувати безкоштовно
Купити

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях

Схожі новини