Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Розроблені правила автоматичної фіксації порушень ПДД

23 червня 2016, 10:40
3474
0
Реклама

УБДД оприлюднило проект урядової постанови "Про функціонування системи фіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у автоматичному режимі".

Постановою передбачається ствердити Порядок функціонування системи фіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі.

Згідно з документом, система фіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі - це сукупність технічних засобів, що дозволяють здійснювати виявлення і фотографування/відеозапис правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, процесуальних і організаційних заходів з використанням спеціального устаткування і програмного забезпечення.

Автоматизований облік порушеньзафіксованих в автоматичному режимі, здійснюється уповноваженими підрозділами Національної поліції шляхом внесення інформації про винесені постанови про накладення админвзысканий за порушення в ті, що відповідають бази (банки) данихщо входять в єдину інформаційну систему МВС.

Інформування учасників дорожнього руху про місця установки стаціонарних технічних засобів здійснюється шляхом розміщення відповідних відомостей на офіційному сайті Національної поліції, в ЗМІ, а також шляхом встановлення відповідних дорожніх знаків.

Передбачається, що за допомогою системи можуть фіксуватися такі порушення ПДД:

- перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів;

- проїзд на заборонний сигнал світлофора;

- порушення правил зупинки і стоянки;

- порушення правил руху і зупинки на смузі для маршрутних ТС;

- порушення встановленого для ТС заборони виїзду на смугу зустрічного руху;

- порушення правил руху через залізничний переїзд;

- порушення встановленого для ТС заборони рухатися по тротуарах або пішохідних доріжках.

Система складається з:

- автоматичної системи виявлення і фотографування/відеозапису подій, що містять ознаки правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, за допомогою технічних засобів, працюючих в автоматичному режимі;

- автоматизованої системи обробки даних Національної поліції.

У проекті говориться, що фактичні дані, отримані з використанням технічних засобів, мають бути достовірними і достатніми для визначення суті правопорушення і його правової оцінки.



Також цим проектом постанови планується ствердити Порядок звернення особи, що допустила порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, в уповноважений підрозділ Національної поліції.

Згідно ст. 279-3 КоАП, власник ТС (чи особа, яка ввезла ТС на територію України) звільняється від адмінвідповідальності за правопорушення, зафіксоване в автоматичному режимі, якщо у течію 14 днів з моменту отримання постанови про накладення админвзыскания обличчя, яке фактично управляло ТС на момент здійснення вказаного правопорушення, звернеться особисто або за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку в уповноважений підрозділ Нацполиции.

Відмітимо, що згідно ст. 14-2 КоАП, якщо право володіння і користування ТС було передане іншій особі за договором найму (оренда), лізингу, прокату або на іншій основі відповідно до закону або договору, адміністративну відповідальності за правопорушення, зафіксовані в автоматичному режимі, несе обличчя, яке володіє і користується таким ТС за наявності в уповноваженому підрозділі Національної поліції даних про таку особу.

Адреса уповноваженого підрозділу Нацполиции для особистого звернення про підтвердження факту управління, а також адреса веб-сайту для звернення заявника за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку вказується на офіційному сайті Нацполиции.

Типова форма звернення затверджується МВС і розміщується на офіційному сайті Нацполиции, а паперові бланки звернення видаються уповноваженим підрозділом Нацполиции.




У Нацполиции чекають, що затвердження вказаних порядків дозволить підвищити рівень безпеки на дорогах, зменшити кількість ДТП, загиблих і травмованих в них громадян, а також дозволить притягати суб'єкти господарювання до реалізації заходів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

Зауваження і пропозиції до проекту приймаються до 14 липня по адресах: вул. Лук'янівська, 62, м. Київ, 04171, rtf@sai.gov.ua.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях

Схожі новини