Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Податкова служба розповіла, які маркетингові і рекламні послуги можна відносити до витрат

22 лютого 2012, 09:20
1941
0
Реклама

Наказом від 15.02.2012 р. ДПС затвердила узагальнювальну податкову консультацію відносно віднесення до витрат витрат на маркетингові і рекламні послуги.

Податкова служба вказала, що якщо в договорі постачання або в договорі комісії між виробником (імпортером) або власником торгової марки і продавцем (дистриб'ютором або роздрібним торговцем) передбачена оплата рекламних, маркетингових послуг, у тому числі мотиваційних виплат, виробник (імпортер) або власник торгової марки можуть включати такі витрати у свої витрати, з урахуванням обмежень, встановлених пп. 139.1.13 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу.

Держорган також підкреслив, що для обліку витрат на рекламні і маркетингові послуги, у тому числі мотиваційні виплати, при численні об'єкту оподаткування потрібний доказ безпосереднього зв'язку таких витрат з господарською діяльністю платника податків і підтвердження відповідними первинними документами.

Цікаво, що у вказаній консультації податкова дуже детально зупинилася на понятті "Мотиваційних виплат". Мотиваційні виплати (премії, бонуси, інші заохочення) названі методом просування товарів постачальника на ринку і здійснюються на користь третіх осіб (організацій, що придбавають товари у постачальника і здійснюють їх збут - дистриб'юторів). На думку податкової, вони можуть включати: премію (бонус) за дострокову оплату дебіторської заборгованості, за виконання плану закупівель товарів постачальника, за точність закупівельних прогнозів, за дотримання певного асортименту товарів при закупівлі. Оскільки мотиваційні виплати спрямовуються на стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), такі витрати можуть бути віднесені до маркетингових послуг.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях

Схожі новини