Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Порядок розміщення реклами алкогольних напоїв пропонують змінити

30 листопада 2011, 09:40
909
0
Реклама

У Верховній Раді зареєстрований законопроект № 9507 "Про внесення змін до статті 22 Закони України "Про рекламу", представлений на розгляд народними депутатами Олександром Блакитному (КПУ) і Павлом Климцом (ПР).

Проект пропонує дозволити розміщення реклами вин їдалень виноградних на радіо і телебаченні без яких-небудь тимчасових обмежень, що є абсолютним нововведенням. Нагадаємо, що на сьогодні реклама алкогольних напоїв (у тому числі і виноградних столових вин) на телебаченні дозволена виключно з 23 ночі до 6 ранку. Одночасно з цим автори проекту пропонують зняти заборону на рекламу столових виноградних вин засобами внутрішньої і зовнішньої реклами, за допомогою заходів рекламного характеру. Також в проекті скасований пункт, що передбачає заборону на рекламу таких вин "у усіх друкарських засобах масової інформації (окрім спеціалізованих видань)".

Таким чином, автора законопроекту пропонують винести в діючому Законі "Про рекламу" столові виноградні вина в окрему категорію, за межі більшості обмежень, які поширюються на рекламу алкогольних напоїв.

Проте одночасно проектом пропонується доповнити Закон нормою про заборону реклами вказаних вин і пива на перших і останніх сторінках газет; на зовнішніх сторонах обкладинок друкованих ЗМІ (окрім спеціалізованих - тобто спеціально освітлюючих питання виробництва, обороту і т. п. алкогольних напоїв, пива, тютюнових виробів); у усіх виданнях для дітей і юнацтва; на сторінках для дітей і юнацтва в усіх друкованих ЗМІ; на зовнішніх в нутренних поверхнях транспорту загального користування і метрополітену.

У пояснювальній записці автори законопроекту виразили надію, що ухвалення такого закону створить умови для зниження вживання міцних алкогольних напоїв за допомогою заміщення його продуктами зі значно меншим змістом спирту.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти

Схожі новини