Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Держкомпідприємництва: інформаційна вивіска на фасаді будівлі не є рекламою

22 листопада 2011, 10:00
2845
0
Реклама

Інформаційна вивіска, розміщена на фасаді будинку підприємства і (чи) біля входу в нього і що не містить закликів до придбання товарів чи наданню послуг або іншої інформації, призначеної сформувати або підтримати обізнаність споживачів і їх інтерес до такої особи або товару, не є рекламою. До такого висновку в листі від 08.11.2011 р. № 8672 прийшов Держкомпідприємництва.

Висновки засновані на частини сьомої статті 8 Закону "Про рекламу"згідно якої розміщення інформації про виробника товару і (чи) товар у місцях, де товар реалізується чи надається споживачеві, у тому числі на елементах устаткування і (чи) оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі і (чи) його упаковці, не рахується рекламою.

Крім того, згідно частини третьої статті 17 Закону "Про захист прав споживачів" продавець (виконавець) зобов'язаний надавати споживачеві достовірну і доступну інформацію про найменування, приналежність і роботу свого підприємства.

Детальний аналіз цього роз'яснення, а також практики застосування законодавства про рекламу в частині інформаційних вивісок і табличок читайте в матеріалі тижневика "ЮРИСТ & ЗАКОН" від 22.11.2011 р. № 46 "Роз'яснення тижня : вивіска на фасаді будівлі не є рекламою".

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях

Схожі новини