Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Уряд представив своє бачення внутрішньої торгівлі

16 листопада 2011, 18:01
3124
4
Реклама

Давно анонсований законопроект про внутрішню торгівлю № 9443 представив на розгляд парламенту Кабінет Міністрів України.

Проектом регулюється власне торгова і виробничо-торгова діяльність - діяльність по виробництву, переробці, продажу, організації споживання продуктів харчування, у тому числі власного виробництва, а також наданню послуг, пов'язаних з такою діяльністю (зокрема, в ресторанах громадського харчування і на об'єктах торгівлі). Передбачаються особливості дистанційної, комісійної, мережевої торгівлі і торгівлі на ринках і ярмарках.

Дія документу не поширюватиметься на торгівлю лікарськими засобами (але перехідні положення проекту містять заборона на дистанційну і мережеву торгівлю лікарськими засобами); цінними паперами, об'єктами нерухомості, лотерейними білетами, вхідними квитками в заклади культури і спорту, проїзними квитками, державними знаками поштової оплати, не розфасованими для продажу газом і водою, електричною і тепловою енергією; предметами релігійного культу в культових спорудах; на біржову торгівлю і торгівлю закладеними в ломбард речами.

Проект розрізняє різні види торгівлі, у тому числі підрозділяє її на оптову і роздрібну (і ту, і іншу можна здійснювати на одному об'єкті торгівлі). До останньої він відносить продаж товару кінцевому покупцеві. А ось продаж товарів для забезпечення діяльності юридичних осіб і фізосіб-підприємців віднесений до оптової торгівлі.

Торгівлю в магазинах площею більше 200 кв. метрів можуть здійснювати тільки суб'єкти господарювання, що застосовують загальну систему оподаткування.

Торгівля свіжими і замороженими м'ясними, рибними і молочними продуктами можлива тільки в стаціонарних об'єктах або на ринках і ярмарках (але не в автокрамницях, розвозять, на відкритих майданчиках і т. п).

Товари, для продажу яких встановлені обмеження за віком покупця, продаються за проектом тільки в спеціалізованих магазинах або відособлених відділах і секціях магазинів.

Ті, хто займається дистанційною торгівлею (при якій замовлення і отримання товару покупцем розходяться в часі), зобов'язані мати офісне приміщенняа суб'єкти (але не агенти) мережевої торгівлі - офісні і складські приміщення для прийому, зберігання і підготовки до продажу товарів.

Згідно з проектом, постачальники продовольчих товарів і суб'єкти, що торгують ними уроздріб, зобов'язані робити висновок письмові договори постачання. Рекламні, маркетингові і інші послуги з просування продовольчих товарів можуть надаватися постачальникам таких товарів на основі письмових договорів про торгову співпрацю.

Проектом також встановлюються терміни розрахунків роздрібними торговцями за поставлені їм або реалізовані ними соціально значущі товари. Підтримку останніх держава згідно з проектом бере на себе і забезпечує створенням державних і регіональних товарних ресурсів. Перелік соціально значущих товарів встановлюватиметься КМУ.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти

Схожі новини