Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

ДПС: маркетингово-рекламні витрати відносяться на витрати підприємства

15 листопада 2011, 13:03
2315
0
Реклама

Як випливає з листи ГНСУ № 16504/6/15-1415, витрати на оплату маркетингових і рекламних послуг, підтверджені первинними документами, враховуються при визначенні об'єкту обкладення податком на прибуток.

У тому числі, у витрати можуть відноситися витрати на придбання послуг з визначення об'ємів продажу продукції; визначенню залишків продукції; визначенню відносної динаміки продажів продукції; визначенню среднедневных продажів продукції, у тому числі тій, яка випускається під торговою маркою підприємства і вже передана (продана) дистриб'юторам.

Але при цьому маркетингові і рекламні послуги, що придбавалися у нерезидентавраховуються при визначенні податкових зобов'язань в сумі, що не перевищує 4 % доходи (виручки) від реалізації продукції. Витрати, здійснені на користь нерезидента, що має офшорний статус або ФЛП-"единщика" не враховуються зовсім.

Такі висновки засновані, зокрема, на нормах абзацу "г" пп. 138.10.3 НКзгідно з яким до складу інших витрат, які враховуються при визначенні об'єкту оподаткування, включаються витрати на збут, до яких відносяться, зокрема, витрати на рекламу і дослідження ринку (маркетинг), на передпродажну підготовку товарів. Крім того, згідно пп. 140.1.5 НК, при визначенні об'єкту оподаткування враховуються такі витрати подвійного оподаткування як витрати на проведення реклами. Обмеження на віднесення цих видів витрат до складу витрат встановлені пп. 139.1.12 і пп. 139.1.13 НК.

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти
Підпишіться на розсилку
Головні новини і аналітика для вас по буднях

Схожі новини