Ця сторінка доступна рідною мовою. Перейти на українську

Парламент дозволив зберігати мобільний номер при зміні оператора. Думка компанії "Київстар"

1 липня 2010, 17:28
5663
2
Реклама

Верховна Рада ухвалила Закон "Про внесення змін до Закон України "Про телекомунікації" відносно збільшення переліку послуг" (законопроект № 3420).

Закон передбачає збільшення переліку і розширення доступу до послуг, які надаються усіма операторами телекомунікацій, зокрема, надання абонентам права залишати в користуванні абонентський номер при переході від одного оператора зв'язку до іншого. Абоненти зможуть зареєструвати свій персональний номеряким вони користуватимуться при отриманні телекомунікаційних послуг будь-якого оператора. Також, Закон зобов'язує операторів, які надають послуги рухливого (мобільною) зв'язку, надавати послуги національного роумінгу.

Крім того, нормативним актом вводяться спеціальні терміни: "абонентський номер", "перенесення абонентського номера", "персональний номер", "роумінг національний".

Закон набуде чинності з дня офіційної публікації, а норми про можливість зберігати номер при зміні оператора - через півроку після вступу Закону в силу.

ЕКСПЕРТНА ДУМКА

Компанія Київстар прокоментувала для ЛІГА :ЗАКОН положення нового Закону : "Київстар" вважає, що в цілому запровадження послуги перенесення абонентами телефонних номерів є перспективним  напрямком розвитку галузі і конкуренції. Така послуга впроваджена на ринках низькі країн світу в Європі, Америці, Азії, Австралії. Її наявність стимулює операторів наполегливіше працювати над підсиленням лояльності клієнтів, приділяти більше уваги якості послуг, що надаються клієнтам, розширювати асортимент та інновативність послуг.

При цьому основне питання щодо прийнятих змін до Закону "Про телекомунікації" про збільшення переліку послуг полягає саме у розробці та втіленні найбільш оптимального технічного та адміністративного механізму впровадження такої послуги, що має здійснити НКРЗ.  На даний годину також лишається незрозумілим питання щодо подальшого адміністрування послуги. Наразі ці питання є відкритими.

Безумовно, впровадження такої послуги пов'язане із значними витратами з боку операторів : адміністративними, пов'язаними з маршрутизацією, організацією та підтримкою бази даних, процесинговою обробкою,  відкриттям на мережі номерного ресурсу. Розмір загальних витрат буде залежати від механізму втілення та адміністрування послуги.

Досвід інших країн свідчить про ті, що впровадження послуги перенесення абонентського номеру не викликає суттєвих змін на ринку телекомунікацій - щорічно нею користуються в середньому від 2 до 10 % абонентів ( у залежності від стану ринку).

Питання можливості запровадження послуги національного роумінгу достатньо врегульовано чинним законодавством, тож навряд чи потребує будь-яких інших регуляторних вдосконалень.

Ціла низька операторів мобільного (стільникового) зв'язку на сьогодні вже успішно реалізують такі проекти, надаючи можливість своїм абонентам отримувати послуги зв'язку з використанням мережі іншого оператора. Наприклад, "Київстар" надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також послуги 3G у співробітництві та на території покриття мобільної мережі "Укртелеком". Також з березня 2010 року  "Київстар" надає послугу національного GSM - роумінгу для абонентів мобільного зв'язку "Укртелеком" у своїй мережі".

Залиште коментар
Увійдіть щоб залишити коментар
Увійти

Схожі новини